Saat tietoa Finnan asiakasliittymän kehityksestä seuraavien viestintäkanavien kautta:
kdk-asiakasliittymä -sähköpostilista
- Finnan asiakaswiki
- Kokoukset, työryhmät ja muut tapaamiset
- Keskustelufoorumi
- Keskustelua kaikista Finnaan liittyvistä asioista
- Finna-kehittäjät lukevat keskustelua, vastaavat kysymyksiin ja auttavat ratkaisemaan ongelmia
- Uutiskirjeet
- Tiedotteet
- sidosryhmille ja tarvittaessa myös medialle
- Verkkosivut
- Sosiaalinen media
- Tapahtumat
- vuosittainen Finna-päivä
- Kansalliskirjaston tiedotus- ja keskustelutilaisuudet & seminaarit
- KDK-hankkeen järjestämät seminaarit
- Muiden järjestämät kotimaiset ja kansainväliset tilaisuudet
- Lehdet
- Kansalliskirjasto (painettu & verkkoversio)
- Bulletin (englanninkielinen verkkojulkaisu)
- Tietolinja (verkkolehti)
Tarjoamme seuraavia välineitä ja kanavia avuksi Finnan markkinoinnissa:
Viestintään liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä tiedottaja Heidi Mustajokeen, heidi.mustajoki(at)helsinki.fi