Page History
...
- CSC:ltä informaatiota kunkin palvelimen toiminnasta - pohjaa laatupalavereihin
- koulutusta/informaatiota vastuista:
- mitä tekee CSC, mitä KK, mitä kirjasto itse
- koulutus palvelinkysymyksissä
- mitä voi/pitää tehdä palvelimella
- SQL:n käyttö
Yhteenvetoa
koulutusasiat
- mitä palvelimella voi tehdä
- omat eräajot
- sql:n käyttö Kohan kanssa
- webinaareja
- koulutusta/informaatiota vastuista:
- mitä tekee CSC, mitä KK, mitä kirjasto itse
2. yhteistyö ja tiedotus
- kansallisen tai kv-kentän jatkuvaan seurantaa ei pääkäyttäjillä aikaa → keskitettyä
- toivotaan kuratoituja tiivistelmiä, koska jotain kirjastoille merkittävää saattaa olla meneillään
- tiedotusta seminaareista, webinaareista ja muista tapahtumista
- yhteistyön organistointi Koha-Suomen pääkäyttäjien kanssa?
- pääkäyttäjäryhmä vai KK?
- KK voi tukea viestintäkanavilla
- viestintäkanavat nyt
- koha-posti
- helpdesk
- Redmine
- tiketit (virheet ja kehitysehdotukset)
- kiwin foorumit
- Koha-keskustelu
- pääkäyttäjien sähköpostilista
- pääkäyttäjäryhmän kokoukset
- viikokokoukset
- toivotaan jatkossakin - yhteinen Koha-Suomen kanssa vai ei?
- Päivittäiset Koha stand-upit (jitsi)
- Kohaan siirtyvien ja KK:n kehittäjien ajankohtaiskeskustelu
- webinaarit
- koha-posti
3.
...
neuvonta ja tuki
- UKK
- asetusten hiomistilaisuudet esim. kerran vuodessa
- miten toimintatavat muuttuvat kun mennään uuteen versioon
- CSC:ltä informaatiota kunkin palvelimen toiminnasta - pohjaa laatupalavereihin
4. tikettien käsittely (bugit ja kehitysehdotukset)
- kehittäjät jalostavat eteenpäin pääkäyttäjäryhmälle -> päätöksentekijöille