Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Tarkoituksena hahmottaa mitä KAM-sektori olisi tehnyt, jotta vuonna 2025 koko sektori olisi ottanut askelia eteenpäin?

Ryhmä 1.  :

  • Onko toiminta vakiintunutta vai voiko mukaan osallistua muitakin, esim. aiheen mukaan kutsutaan mukaan työskentelyyn
  • Voiko DKPP olla täysin avoin vai pidetään suljettuna?
  • Erilaisia työryhmiä on paljon, menee sekaisin esim. Digime-ryhmän kanssa. Myös arkkitehtuurin kanssa on päällekkäisyyttä.

...

Ryhmä 2

...

:

  • Onko ryhmä avoin vai suljettu

...

  • ?
  • Johdetaanko ryhmää tiivisti eli tarvitaanko sille selkeät roolit ja velvollisuudet eri organisaatioista?
  • Haetaanko rahoitusta työryhmän toimintaan?
  • Tiivistetäänkö yhteisesti rahanhakua?
  • Tarvitaan konkreettisia hankkeita vuoteen 2025 mennessä

...

  • Kommunikaatio: mitä kanavia pitkin osaamista jaetaan

...

  • KAM-digitalisaation tiekartta, jonka avulla hakea myös rahoitusta

...

Ryhmä 3:

...

  • Minkälaista yhteistyötä: tarpeet kartoitettava ja merkitysten

...

  • tunnistaminen
  • Luoko ryhmä pysyvyyttä kulttuuriperinnön rakenteisiin?

...

  • Miten huomioidaan pienet organisaatiot
  • Asiantuntijataso mukaan verkoston toimintaan

...

  • Kohderyhmien laajentaminen lisää riskiä että tuleeko porukasta liian iso

...

  • Muodostettaisiin pienempiä ryhmiä, jotka toimivat organisaatioissa?

...

  • Onko digitaalisuuden tiekartta yksi keskeinen työkalu DKKP:lle

...

  • Asiantuntijavaihto eri organisaatioiden välillä

...

  • Isompi kokonaiskuva ja organisaatioissa kerätty yhteen mitä menossa,

...

  • tuodaan yhteiseen pöytään keskusteltavaksi

...

  • Tarvitaanko Wiki jossa eri organisaatiot pääsisivät listaamaan hankkeita

...

  • Miten ryhmän toiminta jatkuu: seuraava puheenjohtaja? Arkisto? Vai jatkaako Museovirasto? Vuosi ei tarvitse olla kalenterivuosi

...

  • Työkalut, esim. miten vaikuttavuutta voi organisaatio mitata tai miten lisätä vaikkapa digitaalista osallisuutta tai asiakasymmärryksen keräämiseen