Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Päivitetty 319.45.2020

Koronavirustilanteesta huolimatta pyrimme mahdollisimman normaaliin toimintaan ja Finnan kehitykseen. Seuraavasta voit lukea tärkeimmät asiat, jotka on hyvä ottaa huomioon Finnan ylläpitoa ja tapahtumia koskien:

...

Jos organisaatiollasi on käytössä oma Finna-käyttöliittymä, pyydämme varmistamaan, että käyttöliittymän ylläpito ja testaus on vastuutettu organisaatiosi sisällä. Jos tämä ei ole mahdollista, ilmoita ilmoitathan asiasta palveluosoitteeseen [email protected].

Toteutuvatko Finna-palveluiden järjestämät

...

tapahtumat ja koulutukset?

Tapahtumia ja koulutuksia pyritään järjestämään etäyhteyksiä hyödyntäen. Läsnäoloa vaativia tapahtumia ei toistaiseksi järjestetä. Ilmoitamme tapahtumiin kohdistuvista muutoksista Finnaan osallistuvien organisaatioiden sähköpostilistalla. Jos tapahtuma joudutaan siirtämään ja perumaan, ilmoitamme asiasta myös suoraan tapahtumaan jo ilmoittautuneille. Päivittyvä tapahtumakoonti Finnan asiakaswikissä: Tapahtumat ja koulutukset

Voinko osallistua sopimaani kokoukseen Finna-palveluiden henkilökunnan kanssa?

Kokoukset pyritään Pyrimme järjestämään kokoukset etäyhteyksien avulla. Finna-palveluiden henkilökunta ottaa yhteyttä kokousvieraisiinsa ja sopii Otamme yhteyttä kokousvieraisiin ja sovimme järjestelyistä.

Voiko poikkeustilanne vaikuttaa Finna-palveluista saamaamme tukeen?

Työskentelemme Finna-palveluissa työskennellään pääosin etänä ja tarjoamme tukea saa palvelusosoitteesta palvelusosoitteessa [email protected]. Korkeimman kiireellisyysluokan yhteydenottoja ja ongelmatilanteita priorisoidaan myös poikkeusoloissa.

...