Tähän dokumenttiin kootaan listaa siitä, mitkä tiedot siirretään migraatiossa Voyagerista KOHAan ja mitkä tiedot jätetään siirtämättä.

Kannattaa myös lukea sivusto "Tietokantojen siivoustarpeet ennen KOHA asennuksia"

Siirrettävät

  • Bibliografiset tiedot
  • Nidetiedot
  • Hankintatiedot
    • Toimittajatiedot
    • Voimassa olevat tilaukset
  • Asiakastiedot
    • Asiakastietojen yksi erikoisosa on huomautukset. Voyagerissahan on 5 eri huomautustyyppiä (General, Address, Barcode, Phone, Pop-up), Kohassa näitä taitaa olla vain yksi, eli näiden sisällöt menevät yhteen. Tosin Pop-up pystyttäneen pitämään erillään muista message-tyyppisellä toiminnolla. KUINKAHAN PALJON NÄITÄ ERI TYYPPEJÄ ON KIRJASTOISSA KÄYTETTY JA MINKÄLAISTA DATAA NIIHIN ON TALLENNETTU? Jykylässä on käytössä ainakin General, Address ja Pop-up HM 27.6.18
      • Haaga-Heliassa: General (esim. Asiakas antanut suostumuksensa varausten itsepalvelunoutoon xx.xx.2018.) ja Pop-up (esim. laskutukseen ja maksuihin, viestien perillemenemiseen liittyvät huomautukset, tarkista yhteystiedot, huomautus, jos asiakkaan yhteystiedot on päivitetty opiskelijatietojärjestelmästä tai Lindorffilta). Muut huomautukset koskevat yleensä vain henkilökuntaan kuuluvia, esim. jos ovat tietyssä toimipisteessä töissä tai haluavat noutaa varatut kirjat tietystä toimipisteestä. / Johanna Miettunen 11.9.18
  • Lainatapahtumien tiedot
  • Varausten tiedot
  • Historiatiedot
    • Niteen lainauskerrat
    • Niteen viimeisimmän lainan päivämäärä

 

Siirto harkitaan erikseen

  • Bibliografiset tiedot
  • Nidetiedot
  • Hankintatiedot
    • Laskut
  • Asiakastiedot
    • Asiakkaat, joilla ei ole Hetua tai se on puutteellinen
      • näitä esim. meillä aktiivisenakin aika paljon, koska läheskään kaikilla vaihtareilla ei ole hetua olemassa HM 27.6.18
  • Lainatapahtumien tiedot
  • Varausten tiedot
  • Historiatiedot

Jätetään siirtämättä

 

  • No labels