Maanantain pitkässä kokouksessa Helsingissä oli puhetta siitä, että yrittettäisiin teemoittaa tulevia kokouksia. Tämän avulla voitaisiin paremmin jäsentää tätä meidän kokonaisuutta ja tiettyihin teemoihin keskittyen syventää asioiden käsittelyä.

Eiköhän kääritä hihat ja ruveta hommiin!

Teema-ehdotuksia , joita ei vielä ole aikataulutettu: varaukset & hyllyvaraukset, hankinta, kokoelmarakenne: varastotietueet yms. terminologia, eri tavat lisätä asiakastietoja, raportit ja tilaukset, erilaiset kyselyt (mitä virkailija saa itse irti vs. millä työkalulla Access korvataan), yhteislainaus, ilmoituskirjeet & asiakasviestit: mitä eri tapoja, e-kirjatietueiden käsittely verrattuna Voyageriin (tietueiden tuonti massana, linkkien editointi), hetula, tilastot, eräpäivämuistutusajot yms. eräajot, määrittelyt (virkailijaoikeudet, system preferences, muut perusasetukset)

 

PäiväTeemoja

22.11

 
29.11 
6.12 (siirtynee) 
13.12 
20.12 
3.1.19 
10.1 (näillä nurkilla pitkä kokous)