Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Seminaari järjestetään Helsingin yliopiston tilassa Fabianinkatu 33 - Päärakennus, sali 12 (3019)

Luonnos ohjelmasta

  • 9.30 - 9.45 Seminaarin avaus /Matti Raatikainen
  • 9.45 - 10.15 Hankintaprojekti /Minna-Liisa Kivinen
    • Aikataulut
    • Projektin eteneminen
  • 10.15 - 11 .15 Markkinatutkimuksen raportti /Nicola Nykopp
  • 11 .15 - 11.10 Tauko
  • 11.10 - 12 Kirjastojen yhteenliittymät ja miten ne otetaan huomioon hankinnassa
    • Nykyisten konsortioiden purkautuminen - Linnea2 konsortio esimerkkinä /Matti Raatikainen
    • Yhteenliittymät tulevan järjestelmän aikana / Minna-Liisa Kivinen
      • Yhteiskirjastot
      • Muut yhteenliittymät
    • Yhteisluettelo, millainen se on ja mitä siltä halutaan (kuvailuympäristö) - kuvailuympäristön
  • 12 - 13 Lounas
  • 13 - 13.20
    • Vaatimusmäärittelyn rakenne
    • Skenaariot
  • 13.20 - 15 Vaatimusmäärittely - työpajat (ei etäyhteyttä)
    • Kokonaisuuksien läpikäynti pienemmissä ryhmissä
    • Vaatimusmäärittelyn kommentointi
    • Skenaariotyöpaja /Matti Raatikainen
      • Riskianalyysi eri etenemisvaihtoehdoista
    • Mitä odotetaan sähköisen aineiston käsittelyltä uudessa järjestelmässä
      • Mitkä ovat ne prosessit, joita pitää uuden järjestelmän hallita
      • Esimerkki käyttötapaukset sähköisen aineiston käsittelystä. Esimerkki siitä, miten joku tietty aineisto käsitellään nykyjärjestelmässä.
    • Kuvailuympäristö, mitä odotetaan kuvailuympäristöltä ml. yhteisluettelo
    • Mitä erityisesti odotetaan uudelta järjestelmältä
  • 15 - 16 Hankintaprojektiin liittyviä juridisia kysymyksiä

Työpajojen tuotosten purku webinaarina 7.6.2017 klo 10 - 11.30?