Page History
...
- mitä palvelimella voi tehdä
- ketkä saavat tunnuksia
- omat eräajot
- sql:n käyttö Kohan kanssa
- webinaareja asetuksista ja muita ohjeistuksia
- koulutusta/informaatiota vastuista:
- mitä tekee CSC, mitä KK, mitä kirjasto itse
- viestintäkanavien käyttö
2. yhteistyö ja tiedotus
- kansallisen tai kv-kentän jatkuvaan seurantaa ei pääkäyttäjillä aikaa → keskitettyä
- toivotaan kuratoituja tiivistelmiä, koska jotain kirjastoille merkittävää saattaa olla meneillään
- tiedotusta seminaareista, webinaareista ja muista tapahtumista
- yhteistyön organistointi Koha-Suomen pääkäyttäjien kanssa?
- pääkäyttäjäryhmä vai KK?
- KK voi tukea viestintäkanavilla
- viestintäkanavat nyt
- koha-posti
- helpdesk
- Redmine
- tiketit (virheet ja kehitysehdotukset)
- kiwin foorumit
- Koha-keskustelu
- pääkäyttäjien sähköpostilista
- pääkäyttäjäryhmän kokoukset
- viikokokouksetviikkokokoukset - tarvitaanko jatkossa näin usein
- toivotaan jatkossakin - yhteinen Koha-Suomen kanssa vai ei?
- eduuni
- Päivittäiset Koha stand-upit (jitsi)
- Kohaan siirtyvien ja KK:n kehittäjien ajankohtaiskeskustelu
- webinaaritlisäksi toivotaan tallennettuja webinaareja
- koha-posti
3. neuvonta ja tuki
- UKK (kiwiin)
- asetusten hiomistilaisuudet esim. kerran vuodessa (webinaari)
- miten toimintatavat muuttuvat kun mennään uuteen versioon
- CSC:ltä informaatiota kunkin palvelimen toiminnasta - pohjaa laatupalavereihin
...