Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

    • New = uusi tiketti
    • InProgress = ongelma on korjauksessa
    • Resolved = ratkaistu, mutta pitää testata
    • Feedback = odottaa lisätietoja
    • Closed = ratkaisu löydetty, korjattu ja testattu. Tiketti suljettu.
    • Rejected = tiketti hylätty, toiminnallisuus ei ole toimintavirhe eikä aiheuta toimenpiteitä


Ohjeet


Uuden tiketin luonti

    • Kun lisäät uuden tapahtuman, tarkista ensin ettei asiaa ole jo kirjattu Redmineen. Jos löytyy jo tiketti, voit tarvittaessa muokata siihen lisätietoja.
    • Valitse Korkeakoulujen käyttöönottoprojekti ja Uusi tapahtuma

Tapahtuman tyyppi: valitse sopiva

    • Bug - virhe
    • Feature - kehitysehdotus
    • Support - tukipyyntö

Aihe

    • Kirjoita Aiheeseen mahdollisimman selkeästi mistä ongelmasta on kyse

Kuvaus

    • Kirjoita kuvaukseen mahdollisimman tarkka selvitysongelmasta. Lisää kuvaukseen webbiosoite sivulle, jossa ongelma on esiintynut. HUOMAA! älä laita kuvaukseen asiakkaan tietoja.
Tila
    • Tilaksi valitaan New

Prioriteetti

    • Low - kosmeettinen ongelma, ei häiritse kirjaston toimintaa
    • Normal - toimintaa häiritsevä ongelma, ratkaisu voi odottaaa
    • High - hankala ja paljon toimintaa häiritsevä ongelma. Ratkaisu ei voi odottaa
    • Urgent - kirjaston toimintaa erittäin paljon haittaava tai jopa keskeyttävä ongelma. Ongelmasta pitää viestiä suoraan palvelupostiin.
    • Immediate - palvelun keskeyttävä ongelma. Ongelmasta pitää ilmoittaa suoraan palvelupostiin.

Issue owner

    • Valitse oma nimesi listalta

Tiedostot

    • Voit liittää ruutukuvia tms. oheisaineistoa tiedostoina. HUOMAA! älä lisää tiedostoonkaan aineistoa, jossa on asiakkaan tietoja

Tapahtumien seuranta

  • Valitse korkeakoulujen käyttöönottoprojekti
  • Valitse sopivat suodatusehdot. Saat lisää ehtoja Lisää suodatin -valikosta.
    Image Added
  • Voit myös hakea tapahtumia oikean yläkulman Haku-laatikosta