17.6.2013 klo 13 -

Läsnä: Ari Ahlqvist, Maarit Tuomisto, Petteri Kivimäki, Minna Rouhiainen, Kaisa Hypén, Olli Niinivaara

Asiat

  • Työpakettien määrittely ja purkaminen pienempii osiin
    • Jokainen työpakettivastaava huolehtii siitä, että oma työpaketti on jaettu pienempiin osiin ja että työpaketit on aikataulutettu
  • Työpakettivastuiden tarkentaminen
  • Työpakettijaon tarkentaminen
  • Viestiminen asiantuntijaryhmien kanssa, yhteiset käytännöt:
    • sähköpostilistat ukj-aineistonk, ukj-hankinta, ukj-kuvailu, ukj-rajapinnat. Jokainen ryhmän esittelijä uo oman ryhmänsä sähköpostilistan ja hallinnoi listaa. Lista pyydetään osoitteesta http://majordomo.helsinki.fi/request_mailing_list_fi.html.
    • Minna lähettää tiedoksi viestin, jonka lähetti omalle ryhmälleen
    • omat sivut kullekin asiantuntijaryhmälle - esimerkkinä aineiston käytön hallinnan asiantuntijaryhmän sivu Aineiston käytön hallinta -asiantuntijaryhmä
    • käyttäjätunnus wikiin ja asiantuntijaryhmien opastaminen suunnitelmien kommentointiin - Minna selvittää ja lähettää tiedon projektiryhmälle
  • Viestintä (TP 3)
    • vastuu Heidi Partanen
    • Heidi mukana projektikokouksessa tiistaina 25.6. klo 9.30
  • Projektiryhmän vierailusta Ruotsiin Libris XL -projektiin tutustuminen
  • Muutetaan vaatimusmäärittelyn rakennetta siten että se vastaa projektisuunnitelman rakennetta.

Seuraavat projektikokoukset

19.6 keskiviikko klo 14 - 16

  • Rajapintadokumentin läpikäyminen
  • Strategisten laatutavoitteiden läpikäyminen

25.6. tiistai klo 9.30 -

  • TP3 -viestintä käsittely

1.7. maanantai klo 13 -

  • Työpakettien jako ja aikataulutus

 

 

  • No labels